Wednesday 16 December 2009

Nimic(uri)

Prima mea zi de vacanta fortata (si fara plata imi spun vocile ).
Ritualul zilei: cafea cu aroma de tutun, intrat pe mess, deschis :)…e liniste, fireste, lumea inca se resimte, ca doar e prima luni dupa duminica
Citesc blogul lui Nea Gogu – intre noi fie vorba, il iubesc pe tipul asta pentru ca imi face terapia prin ras pe gratis! Mazgalesc si eu ceva pe acolo si mai bantui…
Dreamu ma avertizeaza ca-s in pom !stiu... Si mai stiu ca va plictisesc cu povestea mea de pe taramul crizei existentiale... Soneria telefonului ma scoate fraudulos din lamentari. Inchei scurt: apelul nu era pentru mine! Alta greseala .
Deschid tembelizorul : BEC-ul numara voturile nule…eu numar cardurile asisderea . Unii au inceput sa-si taie porcii. Porcul din ograda mea nu da lapte si miere dar imi mai aduce un venit..din cand in cand…Asa ca il tai doar de pe lista…de cadouri.
Mai aprind o tigara (ah, cat ma urasc cand fac chestia asta ) si trag de mine sa ma apuc de curatenie, pentru ca micul maniac din mine a facut o lista, doar vin sarbatorile. Bun, asta am facut si sambata, si saptamana trecuta si…cine-o veni la mine precis nu se va uita cat de frumos sclipesc cristalurile sau geamurile, ci se vor uita ce e in platou.
Ar trebui macar sa dau cu aspiratorul, pentru impresia artistica a vecinei de sus, care cu o frenezie debordanta isi scutura tot inventarul sub ochii mei,dar eu continui sa aspir la o viata normala.
As putea tricota, n-am facut-o de la ’48, dar rabdarea mea se limiteaza la modelul doi pe fata, doi pe…jos.
Ce ma enerveaza e ca nu sunt omul facut sa se relaxeze. Nu pot. Mi se pare un chin sa ma pui sa stau si sa nu fac nimic. Toata ziua. Desi pare ca nu fac nimic, tot fac. Cel putin incep sa gandesc mult si astfel se creeaza mici tornade in capul meu si apoi ma mai mir de ce am migrene.
De gatit - m-am gatit , de calcat – calc destul in strachini , de spalat - tocmai mi-am spalat pacatele asa ca stau intr-un mod organizat si fac nimic. Stiu, la noi, statul degeaba e mult mai creativ. Pacat ca e mai prost platit.

No comments: