Thursday 17 December 2009

Ma dau in vant dupa calduri

An idiot is calling…brrrr…. an idiot is calling…brrrr. Telefonul (cat pot sa-l urasc in fiecare zi de cel putin 5 ori ) ma smulge din bratele lui Nea Ene! Pfffoai…pisici aristocrate…s-a dus dulcele somn si lumea lui de vise.
Ma trezesc si imi (re)amintesc ca azi este ultima zi in care am o varsta, de maine, cel putin daca ma uit in C.I. voi fi mai mare cu un an.
Nici nu stiu ce stare sa adopt pentru situatia data: satisfactie ca am mai trait inca un an (avantaj eu) sau tristete ca am mai imbatranit cu un an (avantaj altii).
Pana azi saptamana libera a fost lunga cat o zi de post. Trag de ea, ca si cum as fuma tigara condamnatului la moarte, doar-doar s-o sfarsi odata. Si pentru ca urasc petrecerile la munca si micile atentii aferente, ceva de genul pui si tu bani pentru ziua lu' asta, in anu' de gratie 2009 am avut noroc ca executivul demis a avut grija sa ma trimita in concediu la fix. Pix !

Soc si groaza ...a nins!!!










O fi frumoasa iarna! Dar mie nu-mi place deloc.

Pai cum sa fii vesela cand dimineata iti ia cu o ora in plus sa tragi toate hainele pe tine – ce simplu e vara, o rochie si am plecat!Cum sa fii vesela cand te trezesti aproape pe intuneric si cand piciorul scos din plapuma calda si scos afara plange cu sughituri pana cand ajunge la papuc....Cum sa fii vesela cand ai nasul rosu si mainile reci in manusi? Cum sa fii vesela cand trebuie sa arati ca o curca plouata toata ziua, pentru ca ai avut caciula/gluga sau orice alta chestie care ti-a anihilat orice impresie de sexy din par?
imi trebuie neaparat o terapie de voie buna azi. Intrebarea e unde o gasesc?
Cei mai multi descriu anotimpul asta in alte culori…farmecul sarbatorilor…bla-bla...Poetic… dar nu-i pentru mine! E prea frig iarna! Si nu-mi place frigul.
Tanguirea friguroasei din mine:
Când m-am nascut
Nu eram gata.
Cred ca s-a grabit,
Tot neamu’ meu,
Mama si tata.
Nu m-au consultat
Când sa ma nasc,
Iarna sau vara,
Daca-mi convine, daca-au ales bine…
Eu iubesc caldura, ador soarele, prefer marea, nisipul, plaja.... visez (cu ochii deschisi normal,ca doar ma uit la tastatura) sa ma trezesc maine si sa fie zi de vara pana’s seara, iar pe inserat sa pot bifa: a mai fost o data ziua mea!
Dar, pentru ca nu m-am nascut in emisfera sudica , unde acum temperaturile zilnice depasesc 30 de grade, renunt sa mai folosesc emisfera dreapta cu emotiile si sensibilitatile ei si o ascult pe cea stanga care-mi turuie in cap logica rationamentului pur si simplu gasit din intamplare:
Cine rabda pana la primavara, va fi inverzit! Si apoi ...copt! (n.a.)


Partieee! Ca mi s-a stricat placa ...

No comments: